poniedziałek, 15 października 2012

Grupy ME 2013

Poznaliśmy składy grup siatkarzy na zbliżające się mistrzostwa Europy, które w 2013 roku zostaną rozegrane w Polsce (Gdynia i Gdańsk) oraz Danii (Odense i Herning). Losowanie odbyło się w duńskiej Parken Arenie. Polska znalazła się w grupie ze Słowacją, Francją oraz zwycięzcą pojedynku Turcja - Łotwa, którego poznamy w przyszłorocznych barażach.

Grupa A (Odense)
Dania
Włochy
Białoruś
Grecja/Belgia

Grupa B (Gdańsk)
Polska
Słowacja
Francja
Turcja/Łotwa

Grupa C (Herning)
Finlandia
Serbia
Holandia
Chorwacja/Słowenia

Grupa D (Gdynia)
Rosja
Bułgaria
Niemcy
Czechy

Źródło: NiceSport.pl

PS: Przepraszam, że ostatnio mało piszę, ale mam teraz więcej obowiązków. Mam nadzieję, że wybaczycie ;) Wrócę ze zdwojoną siłą! Szykuję kilka felietonów, więc będzie co czytać. Pozdrawiam Was serdecznie ;*

6 komentarzy:

  1. podobają mi się wyniki losowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co przepraszać. Czekam na Twój wielki powrót i powodzenia z wypełnianiem tych obowiązków ;D
    A grupy... Również mi się podobają..

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie nie ma co narzekać, przynajmniej ja nie mam :) Mam Polaków u siebie, mam ulubionych Francuzów, w drugiej polskiej grupie najciekawsza grupa ME. Rosjanie w Polsce będzie ciekawie. Czy się wybiorę?Mam ogromną nadzieję, ale rok to dużo czasu

    OdpowiedzUsuń
  4. Grupy naprawdę dobrze wylosowane :). Twój blog dodaje do moich ulubionych i umieszczam na moim blog bo jest tego wart ! :). Pozdrawiam Paulina

    siatkowkam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grupy mi się podobają. i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, no niby teoretycznie mamy sponio grupę, ale teorią nikt meczu nie wygrał, także wiadomo, mobilizacja, koncentracja i wola walki :).

    PS : wracaj szybciorem ! :*

    OdpowiedzUsuń