wtorek, 6 listopada 2012

Libster Blog

Witajcie moi Drodzy!
 

Na początku chciałabym Was serdecznie przeprosić za słabą dyspozycję. Jednak sezon reprezentacyjny się zakończył i nie ma za bardzo o czym pisać, gdyż nie jest to blog o ligowych rozgrywkach.
 

Może już zauważyliście, może nie, ale stworzyłam dla Was zakładkę "ME 2012". Znajdziecie tam najnowsze info odnośnie kolejnych mistrzostw Starego Kontynentu. Jak tylko znajdę wolną chwilę to na pewno dodam coś większego od siebie.


Część z Was pewnie już wie, że w blogowej sferze zapoczątkowano akcję "Libster Blog". Oto zasady zabawy:





Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 


Do "Libster Blog" zaprosiła mnie Paulina, autorka bloga SIATKÓWKA MĘŻCZYZN. (Dziękuję bardzo za uznanie i nominację. Pozdrawiam gorąco autorkę tego bloga i życzę wielu sukcesów w blogowaniu :* ).
 

Tutaj są odpowiedzi na pytania Pauliny:
 

1.Masz rodzeństwo?
Tak, brata i siostrę (oboje starsi).
 

2.Kto jest twoim autorytetem?
Nie ma takiej osoby.
 

3.Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato, a wraz z nim wakacje i słodkie lenistwo :)
 

4.Jaki film chciałbyś/chciałabyś zobaczyć w telewizji?
Hmmm... Trudno na coś postawić. Ostatnio zaniedbałam filmowe newsy..., także nie wiem ;/
 

5.Twoje hobby ,to ...?
SPORT! Może nie hobby, ale pasja, o której uwielbiam rozmawiać i pisać. Bez względu na to jaka to dyscyplina i jakie osiągnięcia. Sama za dużo nie działam w tym kierunku... raz, że za późno, dwa że nie ma czasu, a trzy nie mam aż takich predyspozycji hehe Jednak od wielu lat jestem w tym temacie i z pewnością jest to moje hobby :)
 

6. Jaki sport lubisz najbardziej?
Hmmm... Nie mam ulubionego. W każdej dyscyplinie jest to "coś", coś dzięki czemu człowiek wariuje na tym punkcie. Wśród moich ulubionych sportów są: siatkówka, piłka nożna, piłka ręczna, skoki narciarskie, lekkoatletyka i wiele wiele innych ;]
 

7. Czego słuchasz najczęściej?
Najczęściej słucham electro, house, tech-house, progessive, itp. Od czasu do czasu znajdzie się miejsce na spokojne ballady/soutracki/dance/R&B itp.
 

8. Jakie jest Twoje najskrytsze marzenie? :D
Ojeeeeeej! Ciężka sprawa... Może napiszę tak: Moim marzeniem jest żyć tak, by za te kilkadziesiąt lat być zadowolonym z życia :)
 

9. Wakacje nad morzem czy w górach?
W górach, bo nad morzem już byłam nieraz :D
 

10.Co byś zrobił/ła gdyby został Ci jeden dzień życia?
Napisałabym do moich bliskich wiadomości, w których napisałabym szczerą prawdę... czego nie lubię w danej osobie, a co uwielbiam, za co kocham, za co nienawidzę. Pożegnałabym się ze wszystkimi. Z pewnością napisałabym coś na blogu, specjalnie dla Was. Spełniłabym obowiązki katolickie. Napiłabym się wódki :)
 

11. Twoje motto życiowe to?
Żyć tak, by było co wspominać, a wstyd opowiadać. "Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz" - Mahatma Gandhi
 

Dziękuję za uwagę, a teraz zapraszam do udziału moich nominantów :) A są to autorzy blogów:

Kochani sportowcy
My life
My little world
Blok - antenka
Aga-rt
Szpilką w parkiet
SiatkówkaWeb - z myślą o siatkówce
Volleyworld
Cień nadziei
Żyć chwilą ;DD
This is my life my game and it's played by my rules

A to moje pytania dla Was:

1. Ciepło czy zimno?
2. Jaki jest Twój najlepszy deser?
3. Dlaczego sport?
4. Ile godzin dziennie spędzasz przed kompem? :P
5. Kim chcesz być w przyszłości?
6. Z czym kojarzy Ci się kolor niebieski?
7. Komu kibicujesz (różne dyscypliny)?
8. Co najbardziej lubisz w swoim pokoju?
9. Ty 10 lat później...?
10. Co robiłaś/łeś 10 minut temu?
11. Podoba Ci się mój blog? Czego w nim brakuje, a co jest niepotrzebne?


Zapraszam do zabawy!!!

EDIT:

Przeglądając blogi znalazłam również nominację Resii, autorki bloga KOCHANI SPORTOWCY. Oto odpowiedzi na jej pytania:

1. Założenie bloga. Spontanicznie czy bardziej przemyślana decyzja?
Przemyślana decyzja
2. Ciężko jest Ci znaleźć czas lub pomysł na napisanie posta?
Obecnie tak, ponieważ zakończył się sezon reprezentacyjny. Staram się być na bierząco. Nie lubię byle jakich tekstów i dlatego wolę nic nie pisać niż się zbłaźnić :)
3. Za jaką osobę się uważasz? Spokojną, szaloną, zakręconą, pozytywną czy raczej sceptycznie nastawioną?
Zakręcona optymistka z ciekawym spojrzeniem na świat :D
4.Moje największe marzenie to...
Zasiąść przy stoliku komentatorskim :)
5.Lubisz podróże? Jeśli tak jaki kierunek najbardziej?
Lubię, choć za dużo nie podróżuję. Zdecydowanie zachód i południe ;) Choć nie będę się ograniczać
6.Ulubiona piosenka bądź zespół.
Mike Candys & Jack Holiday - Insomnia (Mike Candys Christopher S Massive Mix)
7.Ulubiony sport.
Każda dyscyplina ma coś w sobie :D Siatkówka chyba na pierwszym miejscu
8.Jeśli byłaby możliwość zmiany imienia to na jakie?
Ojej! Trudne pytanie... Nie mam pojęcia. Moje jest całkiem spoko. Pozdrawiam wszystkie Anety :D
9.Cechy idealnego przyjaciela.
Taki jak ja, z którym mogę pogadać o wszystkim, zwierzyć się. Musi umieć słuchać. Musi po prostu być.
10.Co chcesz aby wyrażał/przedstawiał Twój blog?
Teraz zaniedbuję mojego bloga, ale głównym celem jest niesienie informacji ze świata reprezentacji, wszystko w jednym miejscu.
11.Ulubiona zabawka/maskotka z dzieciństwa.
Maskotka różowej Sarenki, która towarzyszy mi do dnia dzisiejszego :) 


EDIT:
Kolejne pytania zadała mi również blikeasier,









4 komentarze: