czwartek, 17 stycznia 2013

Liga Światowa 2013 - harmonogram

Nowy rok niesie za sobą nowe okazje do zdobywania kolejnych medali i pucharów. W 2013 roku siatkówka zdominuje polski sport. Wszystko za sprawą corocznej Ligi Światowej, jak również mistrzostw Europy.



Znamy już terminarz spotkań biało-czerwonych podczas Ligi Światowej. Nasi reprezentanci zagrają w grupie A. Ich rywalami będą Brazylijczycy, Argentyńczycy, Amerykanie, Francuzi i Bułgarzy. Polacy rozegrają w kraju trzy spotkania. Mecze odbywać się będą w: Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu.

Harmonogram meczów Polaków w LŚ 2013 (na czerwono mecze rozgrywane w Polsce):

7 czerwca - Warszawa (Torwar) Polska - Brazylia
9 czerwca - Łódź (Atlas Arena) Polska - Brazylia


21-23 czerwca - Francja - Polska

28 czerwca - Bydgoszcz (Łuczniczka) Polska - Argentyna
30 czerwca - Gdańsk (Ergo Arena) Polska - Argentyna


5 lipca - Katowice (Spodek) Polska - USA 
7 lipca - Wrocław (Hala Stulecia) Polska - USA

12-14 lipca - Bułgaria - Polska

16-21 lipca - Finał Ligi Światowej

Każdy mecz rozgrywany w Polsce rozpoczynać się będzie o 20:15.

Mój plan to: Warszawa, Katowice, Gdańsk (być może Łódź i Wrocław). A Wy gdzie się wybieracie? ;> Piszcie w komentarzach :)

14 komentarzy:

  1. Mój plan niestety dotyczy tylko Gdańska :( Ale marzy mi się mecz z Brazylią, także będę próbowała przekonać rodziców ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Grupa dość ciężka niestety, choć jeśli pojawi się taka sama forma jak w zeszłym roku, to naszym panom żaden przeciwnik nie straszny :D
    Ja mam nadzieję wybrać się na mecz z Argentyną do Bydgoszczy, bo to najbliżej, mam nadzieję że wypali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam nadzieję pojechać do Wrocławia, ale też bardzo bym chciała na mecz z Brazylią w Łodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pojde na mecz z Brazylia na Torwarze.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa kurde, wszędzie daleko :<

    OdpowiedzUsuń
  6. jakby fundusze dopisały i szczęście przy okazji to kto wie .. może Polska - USA w Katowicach <3 noo ale się okaże :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się postaram wybrać na spotkanie w Bydgoszczy. niedaleko, dlatego szkoda byłoby nie pojechać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy się gdzieś wybiorę na LŚ. Nie wiem czy mój budżet tyle wytrzyma, bo nastawiam się na ME, ale jak coś to raczej będzie to mecz z Argentyńczykami albo w Gdańsku albo w Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo bym chciała pojechac na mecz do Katowic, bo mam najbliżej właśnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy i gdzie można kupować bilety? orientuje się ktoś mniej więcej w cenach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, pierwszy mecz jest w czerwcu, więc pewnie bilety będą na przełomie kwietnia i maja :) Jeżeli chodzi o ceny to będzie to zależało od klasy przeciwnika i hali, gdzie zostanie rozegrany mecz. W zeszłym roku wahało się to między 50, a 120zł (o ile dobrze pamiętam) :) Jak pojawią się bilety to z pewnością napiszemy o tym na naszym fanpage'u, zapraszamy do polubienia ^^

      Usuń
  11. Ja to pewnie do Gdańska się wybiorę.
    Chociaż marzyłby mi się mecz z USA... jednak trochę mi daleko do Wrocławia czy Katowic :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Snajperek atakuje Łódź! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Miejmy nadzieję , że uda mi się do Spodka. Ale to mam tylko moje marzenie

    OdpowiedzUsuń