czwartek, 5 stycznia 2012

Polacy będą mieć brąz?

Ostatnio w amerykańskim dzienniku "USA Today" pojawiły się prognozy przed igrzyskami olimpijskimi. Według ekspertów nasza męska reprezentacja w piłce siatkowej ma duże szanse na medal.

Polacy w tym roku osiągnęli więcej niż ktokolwiek by się spodziewał. Najpierw brąz Ligi Światowej, później brąz mistrzostw Europy, aż w końcu srebro w Pucharze Świata. To ostatnie osiągnięcie dało naszym siatkarzom bezpośredni awans do igrzysk olimpijskich.

Olimpiada rozpocznie się 27 lipca. Zawody rozgrywane będą w Londynie. Imprezę rozpocznie uroczysta inauguracja z udziałem wszystkich ekip. Wtedy to zostanie zapalony ogień olimpijski.

Holenderska firma Infostrada Sports opracowała ranking. Powstał on na podstawie ostatnich wyników zawodników i drużyn. Według autorów tej statystyki polscy siatkarze wywalczą brązowy krążek igrzysk. Czy te prognozy się sprawdzą? Miejmy nadzieję, że tak. Chociaż srebrem i złotem reprezentanci także by nie pogardzili :)

Źródło: NiceSport.pl

2 komentarze:

  1. Na pewno zdobędą medal na Olimpiadzie i bd to złoto. Ja w to wierze i już nie mogę się doczekać. Tak , po kombinowałam, aż w końcu znalazłam ; o

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam wierzę w chłopaków i wiem, że medal będzie, a jaki to już od nich zależy :).
    z każdego będę niezmiernie zadowolona i dumna ! :).
    haha, bijemy rekordy, bijemy :D
    słuchaj Anetko, wspomniałaś mi kiedyś o LŚ w Gdańsku...
    wybierasz się? :)
    pozdrawiam ! :).

    OdpowiedzUsuń