poniedziałek, 9 stycznia 2012

Kilka słów ode mnie...

Rok 2011 za nami, a czas podsumowań się nie skończył. Tym razem chciałabym Wam przedstawić trochę moich statystyk oraz własnych odczuć po tym pierwszym roku spędzonym na bloggerze.

Na starcie wspomnę o moim początku. Była to zupełna porażka. Pierwsze posty dość nielogiczne, niepoukładane, wrzucane "na łapu capu". Jednak z czasem było już coraz lepiej i mam nadzieję, że tendencja wzrostowa poziomu newsów nadal rośnie.

W 2011 roku mój blog został odwiedzony 2930 razy:
- lipiec 73,
- sierpień 156,
- wrzesień 543,
- październik 290,
- listopad 638,
- grudzień 1230.
W grudniu dostałam wspaniały prezent. To dzięki Wam, za co serdecznie dziękuję:)

Przez te kilka miesięcy udało mi się napisać 93 wiadomości. Żałuję, że nie dobiłam do setki, ale mimo wszystko jest to dość wysoki wynik. 



Cieszę się, że coraz więcej pojawia się komentarzy pod postami. Dyskusje jak zawsze mile widziane.
Liczba komentarzy w 2011 roku = 44.

- lipiec 20
- sierpień 15
- wrzesień 26
- październik 10
- listopad 14
-  grudzień 12

Mój blog cały czas się rozwija. Raz jest lepiej, raz gorzej. Jednak cieszę się, że mimo wszystko tutaj zaglądacie i wyrażacie swoje zdanie. W ciągu mojej dotychczasowej "kariery" blogerskiej udało mi się przyciągnąć dziewięciu obserwatorów, a właściwie dziewięć obserwatorek. Bardzo Wam dziękuję, że mnie wspieracie ;) Mam nadzieję, że nasza współpraca szybko się nie zakończy :D


Tak jak wspominałam napisałam w zeszłym roku prawie sto newsów. Wśród nich znalazło się kilka, które są dla mnie szczególnie ważne i takie które zrobiły na mnie samej wrażenie. Należą do nich:
- "Nagonka na Anastasiego" KLIK
- "Był takim naszym dobrym duchem..." KLIK
- "Kiedy ludziom kończy się ich czas, odchodzą cicho w inny świat..." KLIK
- "Zakończenie Pucharu Świata" KLIK
- "Bo taka jest właśnie siatkówka!" KLIK
- "Najlepsza Drużyna Roku?"
KLIK

Mam nadzieję, że kolejny rok będzie jeszcze lepszy i przyniesie nam wiele wzruszeń i radości związanych z siatkówką. Również moim koleżankom blogerkom życzę wielu sukcesów! :) Niech siatkówka będzie z Wami! Forza biało-czerwoni!!!

P.S.: Udostępniłam Wam maila, więc gdyby ktoś miał uwagi, zażalenia, bądź po prostu chęć na rozmowę - zapraszam ;] (nick dość oklepany, ale mam ten adres od dawien dawna i tak jakoś zostało :P)

P.S.2: Czekam na Wasze opinie. Co jest dobrze, co jest źle, co chcielibyście przeczytać, zobaczyć itp. Co Wam się podoba, a co jest zupełnie niepotrzebne. Każda sugestia mile widziana :)

Pozdrawiam! 
Aneta ;)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje świetnego bloga ^^ :) Niech się dalej rozwija . ; ** :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co piszesz ma sens i dotyczy siatkówki, czyli to co lubię ;) nic, tylko pogratulować i życzyć dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak koleżanki wyżej, życzę Ci, aby Twój blog się dalej rozwijał i aby nie zabrakło Ci wytrwałości w prowadzeniu go:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa ;) Oczywiście wzajemnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog jest wspaniały, blogguj nam dalej, koleżanko ! :D ;*

    OdpowiedzUsuń