środa, 4 stycznia 2012

3000!

Piszę tego bloga od pięciu miesięcy. Zakładając go nie podejrzewałam, że będzie on w tak szybkim tempie się rozwijał. 

Dzisiaj po zalogowaniu się na mojego bloga zobaczyłam dość pokaźną liczbę, która przekraczała 3000. Mowa o ilości wyświetleń strony. Z tej okazji chciałabym wszystkim podziękować za to, że chcecie i czytacie informacje o naszej reprezentacji siatkarzy właśnie tutaj. Jest to mój duży sukces, ale chciałabym, by dobra passa nie trwała krótko. Zachęcam więc, do dalszego czytania najnowszych wiadomości ze świata siatkówki oraz komentowania kolejnych postów :D

Dziękuję i pozdrawiam! :)

You read my blog! Thank you! I invite you to continue to track information about our volleyballers. Comments are welcome ;)

Thanks and see you soon! ;]

 

4 komentarze:

  1. Gratulacje ! Dałam Cię do obserwowanych , dasz mnie także ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i powodzenia w dalszej 'zabawie' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłaś ilość wyświetleń, mogłabyś mi powiedzieć , z góry dziękuję .. ; d

    OdpowiedzUsuń
  4. Asseco już Cię dodałam :) Dzięki za reklamę :D

    OdpowiedzUsuń