wtorek, 14 lutego 2012

Memoriał Wagnera 2012 w Zielonej Górze


Dziesięć miast ubiegało się o organizację X Memoriału Huberta Jerzego Wagnera. Organizatorzy zdecydowali, że w tym roku gospodarzem turnieju będzie Zielona Góra.

Zawody odbędą się w dniach 20-22 lipca. Rywali biało-czerwonych poznamy po zakończeniu wszystkich turniejów kwalifikacyjnych do olimpiady. Prawdopodobnie tegoroczny Memoriał będzie rozgrywany na bardzo wysokim poziomie. Dla ekip, które zechcą powalczyć na polskiej ziemi będzie to dobry sprawdzian przed wyjazdem do Londynu.



21 lutego organizatorzy konkursu oficjalnie przedstawią gospodarza jubileuszowej edycji Memoriału Huberta Jerzego Wagnera. Tego dnia o godzinie 12:00 zostanie podpisana umowa na organizację tego turnieju. W konferencji weźmie udział główny organizator - Jerzy Mróz, Marszałek Województwa Lubuskiego - Elżbieta Polak oraz Prezydent Zielonej Góry - Janusz Kubicki. Spotkanie odbędzie się w sali konferencyjnej Centrum Sportowo-Rekreacyjnego MOSiR w Zielonej Górze.

PS: Wolałabym, żeby Memoriał rozgrywany był gdzieś w centrum Polski... no ale cóż... W sumie w Zielonej Górze jeszcze nie byłam :D Ktoś się wybiera?;>

Źródło: NiceSport.pl

6 komentarzy:

  1. ja będe!!! jestem z zielonki i jestem szczęśliwy, że memoriał jest u nas!!! Zielona Góra pozdrawiam całą siatkarską Polskę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem z zielonej i też się bardzo ciesze ';-))

      Usuń
    2. ja mam 7min. do hali CRS z buta :D i chodzę na wszystkie mecze Zastalu :) już nie mogę się doczekać memoriału! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. mieszkam jakieś 2h drogi autem zielonki a pociągiem podróż zajmuje od 8 do 13h:D:D liczełem na Katowice albo Sopot ale przynajmniej będzie w miarę blisko:D:D będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz się pociągiem, będzie ciekawiej :P hehe Jak Katowice to Liga Światowa czeka :)

      Usuń
  3. Ja już byłam tamtym roku na Word grand prix siatkarek i było super.W tym roku siatkarze.Jestem z Żar więc do Zielonej Góry mam godzinę jazdy samochodem.Może w koncu uda mi się kupić koszulke Piotra Nowakowskiego.Pozdrowienia z Żar

    OdpowiedzUsuń