środa, 25 kwietnia 2012

11 maja...

... jest to data pierwszego meczu męskiej reprezentacji Polski w tym sezonie. Spotkanie zostanie rozegrane w łódzkiej Atlas Arenie. 

Podopieczni Andrei Anastasiego już rozpoczęli przygotowania do tegorocznego sezonu reprezentacyjnego. Część zawodników jest już w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale. Większość siatkarzy dołączy po ostatecznym zakończeniu rozgrywek PlusLigi.


Przed naszą reprezentacją bardzo ciężki sezon. Pierwszym wyzwaniem będzie Liga Światowa. Polacy zagrają w grupie z Kanadą, Brazylią i Finlandią. Pierwszy mecz, a w zasadzie trzydniowy turniej rozpocznie się 18 maja w Toronto. Następnie rywalizacja przeniesie się do Brazylii. Kolejnym przystankiem będzie katowicki Spodek. Na koniec Liga Światowa zawita do Finlandii. Zawody te będą idealną okazją do sprawdzenia wszystkich zawodników. Ci, którzy wypadną najlepiej, pojadą walczyć o medal olimpijski do Londynu.

Następnym turniejem w jakim wezmą udział nasi siatkarze będzie X Memoriał Huberta Jerzego Wagnera pod patronatem Prezydenta RP. W tym roku zawody rozgrywane będą w Zielonej Górze. Wśród ekip jakie wystąpią są Polska i Iran. Pozostałych uczestników nie znamy. Niebawem organizatorzy poinformują nas o pełnym składzie zespołów. Memoriał zostanie rozegrany w dniach 20 - 22 lipca.

Ostatnią i najważniejszą imprezą w tym roku są igrzyska olimpijskie. Wszystkie reprezentacje będą sumiennie przygotowywać formę właśnie na turniej w Londynie. Również Polacy liczą na medal. Nasi reprezentanci są stawiani w roli faworytów do miejsca na podium. Rywalizacja na boiskach siatkarskich rozpocznie się 28 lipca.

Jednak zanim machina tych zawodów ruszy, Polacy zagrają mecz towarzyski. Przeciwnikiem naszej reprezentacji będzie Australia. Spotkanie odbędzie się 11 maja o godzinie 18:00 w Atlas Arenie w Łodzi. Dzień wcześniej (10 maja) nasi siatkarze rozegrają z Australijczykami mecz zamknięty w Spale.


13 komentarzy:

  1. oo fajnie że to już nie długo ;D nie mogę się już doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja bym chciała być na tym meczuuuuu... :( przełóżcie mi mature z wosu pliss! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, nie ma sprawy :) Już dzwonię do ministerstwa, OKE i CKE :D Chwilunia

      Usuń
    2. kurde, dlaczego zachciało im się grać o 18.. mogliby o 20 to może bym się wyrobiła :D a tak to moje marzenia się nie spełnią..

      Usuń
    3. Słuchaj... dzwoniłam do nich i muszę przyznać, że to bardzo niemili ludzie... nie dało się ich ugadać :( przykro mi... nie pozostaje Ci nic innego, jak zrezygnować z matury :)

      Usuń
    4. z chęcią bym tak zrobiła, gdyby mi się wos nie liczył na studia :D

      Usuń
  3. Super, że już niedługo zacznie się to wszystko... Już nie mogę się doczekać tego wstawania w środku nocy no i IO oczywiście... Panowie jedzcie tam po medale!!! A ten mecz towarzyski też może być bardzo ciekawy, już dawno nie widziałam reprezentacji Australii w akcji... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście czekamy na mecz :) i tuż tuż Liga Światowa. Hah ja nawet w szkole chodziłam do świetlicy i na przerwach mecze oglądałam, niezapomniane chwile :) a później IO, i znowu Igłą-szyte yeah :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sparingi, Liga Światowa, Memoriał to wszystko po to, aby dobrze przygotować się do IO. Tam Polacy mają grać doskonale i mają zdobyć medal!

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu to nie może być sobota, tylko piątek wieczór? to nieco komplikuje mi sytuacje, ale czego się nie robi dla siatkówki? ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra ! Już nie mogę się doczekać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sezon ligowy zakończony więc czas na reprezentację. Jeszcze dwa tygodnie, albo... aż dwa tygodnie, bo jak ja wytrzymam tyle czasu bez siatkówki?? Będzie ciężko...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. już nie mogę się doczekać pierwszego meczu :) wiecie może czy Igor Yudin jest powołany?

    zapraszam do mnie: http://pallavolo2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń