środa, 11 kwietnia 2012

Uhuhu

Nie było mnie raptem kilka dni, a tutaj takie zmiany! :O

Widzę, że stuknęło mi w końcu 10 000 wyświetleń. Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować moim czytelnikom, a przede wszystkim przyjaciółkom bloggerkom, które zawsze dodadzą coś od siebie w komentarzach :) Dzięki, że jesteście!!! ;*

Szczególne podziękowania dla Snajperka i ♥volley, z którymi fajnie się współpracuje :) Pati, Aguś - wielkie dzięki ;*

Mam nadzieję, że będziecie mnie jeszcze długo wspierać. Zapraszam również na nasz fanpage na facebooku.  Już niebawem pojawią się tam nowe funkcje. Szykujemy także niespodziankę, dlatego bądźcie z nami :)

Piona!

PS: Niektórzy czytają mojego bloga dość długo, inni trochę krócej, ale na pewno każdy/każda z Was ma jakieś spostrzeżenia co do ogółu. Macie jakieś uwagi? Co Wam się podoba, a co nie? Co dołożyć, z czego zrezygnować? A może chcecie bym napisała o czymś, co do tej pory nie pojawiło się na tej stronie. Wyraźcie swoje opinie w komentarzach ;) krytyka także mile widziana :P

8 komentarzy:

  1. no problemo, zawsze do usług :) rozwijaj nam się, rozwijaj pani redaktor! :D kolejnych 10000 życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ! :D
      Miszczowska Święta Trójca :D
      pisuj nam, pisuj, Kochana :*

      Usuń
  2. To my dziękujemy, że jesteś : )
    Nic nie zmieniaj! is perfectly :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny blog, niepotrzebne są zmiany ;)
    Tylko pisz dalej tak fajnie jak to robisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba. Posty są świetne. ME GUSTA :D pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje 10000 wyświetleń! I życzę kolejnych tysięcy wyświetleń! :D
    Moim zdaniem blog jest świetny, nic nie wymaga zmian;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog bardzo fajny... I gratuluję 10000... Oby tak dalej, bardzo przyjemnie czyta się te posty... Jeszcze raz gratuluję takiej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam od niedawna i nie mam żadnych zastrzeżeń ;D
    I gratuluję takiej liczby wyświetleń i liczę 2 razy większej, 10 razy większej, sto razy większej ;)

    OdpowiedzUsuń