sobota, 22 grudnia 2012

XI Memoriał Huberta Jerzego Wagnera - termin

Rok 2012 dobiega końca. Za chwilę wstąpimy w nowy, równie siatkarski rok. Najważniejsze turnieje zawitają do naszego kraju.

W 2013 roku reprezentacja Polski będzie rywalizować w Lidze Światowej. Poza tym w naszym kraju odbędą się rozgrywki mistrzostw Europy, które są współorganizowane z Danią. Nie zabraknie również corocznych turniejów, np. Memoriału Huberta Jerzego Wagnera. 

W przyszłym roku Memoriał odbędzie się w dniach 6-8 września. Zawody będą doskonałą okazją do sprawdzenia się przed mistrzostwami Europy, które rozpoczną się 20 września (faza grupowa).

Na razie nie wybrano miasta, w którym odbędą się mecze XI Memoriału Huberta Jerzego Wagnera. Nie znamy również uczestników tego turnieju. Pojawiły się jednak informacje o zainteresowaniu ze strony Rosjan i Niemców, którzy wyrażają chęć udziału w tych zawodach.

Źródło: inf. własna + fundacjawagnera.pl

Jak Wam się podoba ta data? Ktoś się wybiera? ;) 

8 komentarzy:

  1. Miałam nadzieję, że Memoriał odbędzie się w wakacje, wtedy bym pojechała :(
    Ciekawe gdzie się odbędzie. Wcale się nie zdziwię, jeśli w Częstochowie, bo tam teraz wszystkie imprezy są (jakby nie było innych hal) ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem co oni się na tą Częstochowę napalili. Może by tak w końcu w Warszawie na Torwarze... ehhh... zobaczymy :) Ja postaram się być. Choć wybierając ME i Memoriał, to wolę ME :D

      Usuń
  2. Cóż, wolałabym wakacje, ale.. zobaczymy. Może uda się pojechać. Wszystko zależy od lokalizacji memoriału. Powiem szczerze, że preferowałabym Rzeszów, Podpromie, ale wątpię.. to niestety za mała hala na tak wielką imprezę. Tak więc prosiłabym o Spodek.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko się okaże, czy się wybiorę jeśli będę wiedział gdzie on będzie. Trzeba kaskę uzbierać na ME to jest priorytet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już przygotowuję mentalnie rodziców, że MUSZĄ pozwolić mi jechać. termin troszkę mi to utrudnia, bo zacznę edukację w LO i tak od razu wagary... ale może chociaż na weekend mi pozwolą :D.
    tak czy siak, nie może mnie zabraknąć, nie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście chęci są, ale zależy gdzie zostanie zorganizowany :) Proponuję Spodek! (ewentualnie Częstochowa). Niestety na ME musiałaby przejachać całą Polskę, a że podobnie jak snajper. zacznę edukację w liceum mogłoby być ciężko :) Pożyjemy zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś jakoś późno w następnym, roku ten memoriał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się na pewno nie wybiorę, ale w tv chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń