piątek, 16 grudnia 2011

Bo taka jest właśnie siatkówka!

Jak dużo jest wśród nas kibiców siatkówki i naszych reprezentantów. Część kibicuje, bo lubi, część ubóstwia naszych siatkarzy, część interesuję się tym sportem, część robi to dla zabawy, ale największą rzeszą fanów są ludzie, który po prostu zakochali się we wszystkim co mieści się pod słowem siatkówka. A co kryje się pod tym wyrazem?

Odpowiedź jest prosta:

- rywalizacja
- osiągnięcia
- mecze
- przyloty, odloty
- brak przeszkód
- emocje
- radość
- łzy
- szczęście
- profesja
- siła
- moc
- zagrywka
- przyjęcie
- atak
- blok
- przyjaźń
- znajomość
- zabawa
- śpiewy
- fala
- wzloty
- upadki
- fascynacja
- eksplozja
- barwy
- honor
- awans
- turnieje
- biały
- czerwony
- zdrowie
- kontuzje
- cierpienie
- praca
- wygrane
- przegrane
.
.
.
- MIŁOŚĆ

Każdy kto kibicuje naszej męskiej reprezentacji z pewnością przeżył z nią wiele. Były łzy, ale były także okrzyki radości. Mecze o 2:00, 3:00 nie są dla nas przeszkodą. Brak transmisji w Polsacie głównym także nie stanowią dla nas problemu. Czy wygramy, czy przegramy my i tak Was kochamy! Na dobre i na złe! 

A dlaczego miłość do siatkówki jest taka wielka? A no dlatego...:


DZIĘKUJEMY!

I jak tu nie kochać siatkówki?

Źródło: YouTube.pl

4 komentarze:

  1. no właśnie, jak tu nie kochać siatkówki?! jestem pod wrażeniem, że udało Ci się tak sprecyzować słowo siatkówka, dla mnie to po prostu uczucie, ale niewątpliwie też reszta wymieniona przez Ciebie (szczególnie przyjęcie, atak i zabawa) :) pozdrawiam i zapraszam do mnie, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Siatkówka to najpiękniejsze co w życiu mnie spotkało. Wspólnie z kadrowiczami, z zawodnikami mojego ukochanego klubu przeżywam wszystkie wzloty i upadki.
    Przez siatkówkę moje życie nabiera piękniejszych barw. : ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciary mam na plecach jak oglądam ten filmik ...
    kocham siatkówkę, no po prostu kocham.
    mogę przez nią płakać i śmiać się.
    ale jak juz raz się zakochałam, to jej nie zdradzę.
    za żadne skarby świata :).

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trafny opis;-) dla mnie siatkówka to wielka miłość i niesamowite emocje, zwroty akcji, ktore towarzysza podczas kazdego meczu.
    a przy okazji zapraszam na guillaume-samica.blog.onet.pl. możesz mnie informować o nowych postach? ;-)

    OdpowiedzUsuń