sobota, 31 marca 2012

Reakcja siatkarzy

Kilka dni temu Andrea Anastasi ogłosił szeroki skład polskiej reprezentacji, która weźmie udział w przygotowaniach do nowego sezonu. Jak na decyzję włoskiego trenera zareagowali sami siatkarze? Oto kilka wypowiedzi:




FABIAN DRZYZGA (rozgrywający)
Wszyscy twardo stąpamy po ziemi, a zwłaszcza ja. W składzie jest Paweł Zagumny, Łukasz Żygadło, Paweł Woicki. Zawodnicy ci prezentują wysoki poziom. Jeśli uda się pojechać na Olimpiadę to super, ale na pewno nie chcę, żeby tak stało się kosztem kontuzji innego zawodnika. Chciałbym jechać na tę imprezę, poprzez wywalczenie sobie miejsca w składzie dzięki ciężkiej pracy i sportowej, zdrowej rywalizacji. Teraz jeszcze o tym wszystkim nie myślę, bowiem sezon się nie skończył.
WOJCIECH ŻALIŃSKI (przyjmujący)
Z absolutnym spokojem podchodzę do całej sprawy. Wchodzę do kadry tak naprawdę kuchennymi drzwiami. Z hukiem ich nie wyważyłem. Znam swoje miejsce w szeregu.
DAMIAN WOJTASZEK (libero)
Cieszę się, że ciężka praca na treningach przynosi efekty. Selekcjoner zwrócił na mnie uwagę i jestem mu za to wdzięczny. Jestem jeszcze młodym zawodnikiem i chcę nabierać doświadczenia. Każdy zawodnik gra po to, aby dostać powołanie do kadry. Nie tylko o to, aby znaleźć się w lepszym klubie. Z takim założeniem wychodzimy na parkiet. Ja walczę o to, żeby być najlepszym zawodnikiem na swojej pozycji, a także dać kolejne argumenty selekcjonerowi, że warto na mnie stawiać.
JAKUB JAROSZ (atakujący)
Pewnie dlatego, że nie ma w kadrze Mariusza Wlazłego. Kibice i eksperci nie chcą jednak pamiętać, że z pięciu medali zdobytych przez reprezentację w ostatnich latach, cztery udało się wywalczyć bez niego. Poza tym mam wrażenie, że u nas często bardzo szybko przypina się ludziom łatki i one zostają na lata, bez znaczenia, co się później osiąga. Myślę, że wiele dała mi gra we Włoszech i do Spały przyjedzie inny Jarosz. Mam wrażenie, że lepszy. Nie mogę się doczekać przyjazdu do Polski.
Źródło: NiceSport.pl 

10 komentarzy:

  1. Wojtek Żaliński , <3 Fajnie, że jest w kadrze ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuba Jarosz bardzo dobrze powiedział. Polska nie potrzebuje Wlazłego, bo i tak zdobywa medale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaaaak! Kubuś zdecydowanie dobrze gada, polać mu! A tak całkiem na serio- to ja zawsze podkreślałam, że radzimy sobie świetnie bez Wlazłego i jego powrót nie jest potrzebny :)
      No i cieszy powołanie Damiana :)

      Usuń
  3. mylę się, czy Kuba za Mariuszem nie przepada? ;).
    oczywiście ma prawo tak mówić, bo przecież ta "niekończąca się historia" wszystkim powoli działa na nerwy. Mariusza nie ma w kadrze, więc po co przy każdych następnych powołaniach się o Nim mówi? przecież On sam powiedział, że całą swoja uwagę trzeba skupiać na tych,którzy w kadrze są, bo to oni dla nas zdobywają medale :). Mariusza też ta sytuacja już męczy, więc dajmy se spokój - że tak kolokwialnie powiem ;).
    już się nie mogę doczekać tego nowego, lepszego Jarosza :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, Wlazły powiedział, że grać nie będzie, więc po co to wracanie do tematu...
      ja również nie mogę sie doczekać :)

      Usuń
    2. W stu procentach się zgadzam. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) Było minęło... Żyjemy dalej... Mamy tych, a nie innych siatkarzy i to oni będą dla nas najważniejszy. Mariusz podjął decyzję i czas najwyższy się z nią pogodzić.

      Kuba da radę! Wierzę w niego. On nie zawodzi w tych najtrudniejszych momentach.

      Usuń
  4. Fajnie, że trener stawia na młodych zawodników w kadrze. Pokazał już, że takim składem można zdobyć naprawdę wiele... Już niedługo LŚ, mam nadzieje, że ten czas szybko zleci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuba Jarosz fajnie gada , i w ogóle jest super ;D
    Mamy teraz w tej naszej kadrze prawie samą młodzież ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam nadzieję, że pojadę na LŚ !! Trzymaj kciuki ! :D

    OdpowiedzUsuń