wtorek, 19 czerwca 2012

FOTORELACJA: Katowice, LŚ 2012

W tym roku Liga Światowa zawitała do Katowic. Udało mi się tam być. Chciałabym Wam zaprezentować zdjęcia z mojego pobytu na Śląsku. Od początku do końca. A było tak:


Za górami, za lasami... yyy... to chyba nie ta bajka :P Ok ok, już nie piszę głupot. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
 

Dzień pierwszy: 02.06.2012

Dworzec Warszawa Centralna - wyjazd do Katowic
Pociąg do... Spodka
13:30 - jesteśmy na miejscu
Polska Mekka Siatkówki - SPODEK




17:30 - Polska - Finlandia - rozgrzewka
Jedno z ulubionych
17:30 - Polska - Finlandia - rozgrzewka
Spodek w całej okazałości
Zwycięscy wszystkich spotkań rozgrywanych w Katowicach
"Mazurek Dąbrowskiego"
Michał Winiarski - dla Snajperka (bo Skra)
To był aut ;) punkt dla Polaków!
Biało-czerwoni w akcji :D
Piotr Nowakowski - dla Asseco (bo Rzeszów)
Przerwa techniczna
Wachlujemy naszych siatkarzy :)
Koniec meczu! - wszyscy na raz dla Agu ;)
Zibi I - Dla Amelii ;)
Zibi II - Dla Dominiki :P
Zibi III - Dla VBDK hehe
Zibi IV - Dla wszystkich :D Z gratisem Ziomka :)
Mecz II - Brazylia - Kanada - rozgrzewka
Sidão & Theo
Reprezentacja Kanady
Brazylia - Kanada
Murio
SPODEK nocą
Dzień drugi: 03.06.2012

Tu jest znacznie mniej zdjęć ze względu na problemy techniczne z kartą pamięci... Nie udało mi się odzyskać wszystkich fotografii...

anett zwiedza Katowice
W poszukiwaniu ładniejszej części Katowic I
W poszukiwaniu ładniejszej części Katowic II
Pomnik Powstańców Śląskich
W oczekiwaniu na kolejny mecz
Soonias i spółka
Finlandia - Kanada
Finlandia - Kanada
Atak Lehtonena
Tie break dla Finlandii
Finlandia - Kanada - 3:1
Spodek zrobił wrażenie na Brazylijczykach ;)
Polska - Brazylia 
Drużyny tegorocznej LŚ
Nasi reprezentanci
Igła na pierwszym planie ;]
Rozgrzewka
Biało-czerwoni
Dziękuję za uwagę. Mam nadzieję, że się podobało. Czekam na Wasze komentarze :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;*
    Świetna fotorelacja, a Spodek nocą niesamowity <3 Muszę go kiedyś zobaczyć "na żywo" :)
    Zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaaaa! Ale wspanaiła fotorelacja. I Pitt , <3 Wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia..Jasne, że się podobało! ale zazdroszczę, też bym chciała zobaczyć to na żywo... może niedługo się uda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra, bardzo fajne zdjęcia ;) Muszę tam pojechać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przed chwilą pisałam Ci to na gg, ale napisze jeszcze raz :
    - kocham Spodek; uświadomiłam to sobie dogłębnie patrząc na Twoje zdjęcia ;d
    - Spodek nocą - to jest to ;d
    - śliczna dedykacja ! ;*. wielbię Winiara ;d
    - zdjęcie podczas hymnu - bezcenne ;d. poczułam "spodkowy hymn" ;d

    genialna relacja ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJCUDOWNIEJSZE MIEJSCE NA ZIEMI!





    o jejku! jejku! dziękuję :******* za Zbyszka, hehehehe, dziękuję, moja kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam to szczęście być na wszystkich meczach tegorocznej LŚ (mieszkam 20 km od Katowic) Miasto może nie jest jakieś najpiękniejsze, ale jest w trakcie przebudowy i za jakieś 2 lata będzie tam na prawdę pięknie ;) Na rynku ma być mnóstwo zieleni (cały rynek podlega modernizacji), do tego nowy dworzec i renowacja starych kamienic ;) - muszę trochę zareklamować Katowice, bo je uwielbiam między innymi za Spodek <3 Mekkę polskiej siatkówki. Wprawdzie wszystkie mecze reprezentacji na których byłam odbywały się właśnie tam, jednak myślę, że w innych halach też jest niesamowicie, ale nie tak jak w Spodku ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katowice będą wspaniałym miejscem podczas Mistrzostw Świata. Nie mogę doczekać się udziału w kolejnych meczach w stolicy woj. Śląskiego. Na razie miasto nie zrobiło na mnie wrażenia, ale po tych remontach na pewno będzie pięknie!
      Pozdrawiam i zapraszam częściej :) Do zobaczenia w Kato kiedyś tam ;)

      Usuń
  8. ale ci zazdroszczę bycia na tych meczach!! ja na razie do tej pory byłam na jednym meczu naszej reprezentacjii, ale na pewno nie będzie on ostatnim, na pewno :D! noo i świetne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę tam kiedyś ! Zabiera się ktoś ze mną ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, niesamowite są te zdjęcia. Oglądając je, już czułam tą atmosferę meczy ;)

    OdpowiedzUsuń