poniedziałek, 11 czerwca 2012

Co było, co jest i co będzie

Przepraszam, że mnie tak długo nie było... Sesja robi swoje. Niestety.

Tak więc nadrabiam straty:

Po pierwsze II turniej LŚ w Katowicach. Byłam, widziałam, dopingowałam (ale o tym będzie innym razem). W każdym razie siatkarze nas nie zawiedli. Gra w Polsce chyba bardzo ich zmotywowała. Nie dość, że wygrali z Kanadą i Finlandią, to jeszcze ostatniego dnia postawili kropkę nad "i". Pokonanie Brazylii było wielkim wyczynem. Jestem z nich niezmiernie dumna, że po raz drugi wygrali z Canarinhos. Widok wściekłego Bernardo Rezende na długo zapadnie mi w pamięci :) Reasumując: Polacy + Spodek = SUKCES.
Wyniki II turnieju Ligi Światowej:
Polska - Kanada 3:0 (28:26, 25:18, 25:20)
Polska - Finlandia 3:0 (26:24, 25:18, 25:18)
Polska - Brazylia 3:2 (26:24, 23:25, 25:23, 23:25, 15:10)

Statystki po turnieju w Katowicach - KLIK 



W miniony weekend odbył się kolejny turniej LŚ. Tym razem gospodarzem byli Brazylijczycy. Wszystkie mecze odbyły się w Sao Paulo. Polacy bardzo dobrze prezentowali się na boisku. Niestety Canarinhos przerwała dobrą passę zwycięstw naszych reprezentantów. Polacy ulegli Mistrzom Świata i tym samym stracili pozycję lidera w grupie B. Podopieczni Andrei Anastasiego tracą do Brazylijczyków 1 punkt. Decydujące starcie już za tydzień. Wtedy to biało-czerwoni zagrają w Finlandii.
Wyniki III turnieju Ligi Światowej:
Kanada - Polska 0:3 (20:25, 20:25, 18:25)
Polska - Finlandia 3:1 (23:25, 25:17, 25:19, 25:13)
Brazylia - Polska 3:1 (26:24, 25:17, 23:25, 25:23) 


A teraz czas na jedną z najważniejszych informacji ostatnich dni. Nasza reprezentacja poznała rywali, z którymi zmierzą się podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich. Polacy zagrają z grupie A. Ich przeciwnikami będą: Wielka Brytania (gospodarz), Włochy (zwycięzca kwalifikacji w strefie CEV),  Argentyna (zwycięzca kwalifikacji w strefie CSV) i Bułgaria (zwycięzca turnieju w Sofii), Australia (zwycięzca kwalifikacji w strefie AVC).
 Grupę B tworzą ekipy: Brazylia (3. miejsce w PŚ), Rosja (1. miejsce w PŚ), USA (zwycięzca kwalifikacji w strefie NORCECA), Serbia (zwycięzca turnieju w Tokio), Niemcy (zwycięzca turnieju w Berlinie), Tunezja (zwycięzca kwalifikacji w strefie CAVB).

Przed biało-czerwonymi ostatni turniej Ligi Światowej. Tym razem mecze rozgrywać się będą w Finlandii. - Czeka nas ostatni weekend, najpierw ważne spotkania z Finlandią i Kanadą, a na koniec decydujące starcie z Brazylijczykami. Spróbujemy kolejny raz ich ograć. Jeśli się nie uda, będziemy musieli czekać na to, czy uzbieraliśmy wystarczająco dużo punktów, by awansować z drugiego miejsca - podkreślał szkoleniowiec Polaków - Andrea Anastasi.

Trochę prywaty:
Cała Polska będzie trzymać kciuki nie tylko za piłkarzy grających podczas Euro, ale również za siatkarzy. Jestem pełna podziwu ich pracy, poświęcenia i chęci. Na naszych oczach rośnie potęga (inaczej tego nazwać nie można). Biało-czerwoni swoją dobrą grą pokazują, że nie są słabi, że stać ich na wiele, że z każdym można wygrać. Zwycięstwa nad Canarinhos powinny otworzyć wszystkim oczy. Nie codziennie można oglądać takie obrazki. Zapamiętajmy te mecze na długo. Miejmy również nadzieję, że tego typu spotkań będzie jeszcze więcej. 

POLSKA BIAŁO-CZERWONI!!! 

PS: Niebawem (mam przynajmniej taką nadzieję) przygotuję dla Was relację ze Spodka oraz Fotorelację z wyjazdu do Katowic :)

Trzymajcie się cieplutko!

3 komentarze:

  1. Sesje też trzeba pozaliczać :)
    Piękna gra naszych... po prostu nic dodać nic ująć... Grupa na IO zależy z jakiej strony na to spojrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  2. My jeszcze powrócimy na fotel lidera! Nie ma innej opcji :)
    Grupa na IO... Mamy szansę zająć w niej pierwsze miejsce i jeśli tak się stanie, to będzie dobrze. Jeśli nie wyjdzie nam, to będzie ciężko, ale ja wychodzę z założenia, że jeśli chcesz być prawdziwym mistrzem to musisz pokonać każdego. Także jestem dobrej myśli :)

    Nie mogę się doczekać relacji prosto ze Spodka ;)
    Aa,i zazdroszczę wyjazdu ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja mogę więcej napisać? znowu Siatkara napisała to , co ja chciałam, no ! xD

      o, wiem. zaliczaj sesje, i wracaj do nas ! ;*

      Usuń