poniedziałek, 18 czerwca 2012

Jedziemy do Sofii!

Tak! To prawda! Jeszcze nie mogę w to uwierzyć... Jednak powoli dociera do mnie, że zagramy w finale Ligi Światowej. Jestem dumna z naszych siatkarzy!

Dzisiaj. Mecz Polska - Brazylia... wzloty, upadki... walka, chęci... ambicja, motywacja... świetna gra biało-czerwonych dała nam kolejne zwycięstwo nad Canarinhos. Czas na euforię i świętowanie. Nasi reprezentanci zagrają w Sofii, zagrają w finale LŚ, zagrają z najlepszymi drużynami świata. 

D Z I Ę K U J E M Y !!!

Najlepsi siatkarze grupy B, LŚ 2012

3 komentarze:

  1. wiedziałam ;d.
    od początku wiedziałam ;d
    DZIĘKUJEMY ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam mogę w to uwierzyć, bo wierzyłem w awans duzo wcześniej. Awans do Final Six był swego rodzaju bowiązkiem, wszystko co zdobyte w Bułgarii będzie miłym prezentem w drodze du upragnionego celu. Pozdtawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy i prosimy o medal : )

    OdpowiedzUsuń