czwartek, 17 maja 2012

Bilety na Memoriał już w czerwcu

Ostatnim sprawdzianem biało-czerwonych przed igrzyskami olimpijskimi będzie X Memoriał Huberta Jerzego Wagnera pod Honorowym Patronatem Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Już niedługo ruszy sprzedaż biletów na spotkania rozgrywane w Zielonej Górze.

W tym roku Memoriał odbędzie się w dniach 20-22 lipca. W jubileuszowej edycji tego turnieju na pewno wezmą udział nasi reprezentanci. Drugim zespołem, który potwierdził swoją obecność jest ekipa z Iranu. Jeszcze nie wiadomo, kto uzupełni stawkę. Właśnie z tego powodu sprzedaż biletów została przesunięta na późniejszy termin.

Wejściówki będzie można nabywać od 12 czerwca. Bilety będzie można kupić w punktach firmy ABILET oraz na stronie www.abilet.pl.

Kupujecie? ;]

3 komentarze:

  1. Ja niestety nie, mogę tylko pomarzyć. pół Polski miałabym do przejechania... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała. Niestety ja także nie mam blisko ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Podlasia do Lubuskiego cała Polska do przejechania :P Ja postaram się tam być :D

    OdpowiedzUsuń