czwartek, 2 sierpnia 2012

IO: Polacy lepsi od Argentyny!

Dzisiaj nasi siatkarze rywalizowali z reprezentacja Argentyny w kolejnym meczu igrzysk olimpijskich. Biało-czerwoni gładko pokonali podopiecznych Javiera Webera 3:0.

Portal NiceSport.pl przeprowadził relację LIVE z tego spotkania, którą mogą Państwo przeczytać: TUTAJ!

Polska - Argentyna 3:0 (25:18; 25:20; 25:16)

Polska: Żygadło, Winiarski, Możdżonek, Bartman, Kurek, Nowakowski, Ignaczak (libero) oraz Ruciak, Jarosz.

Argentyna: De Cecco, Conte, Crer, Pereyra, Quiroga, Sole, Gonzalez (libero) oraz Bruno, Poglajen, Uriarte.

Nasi otrząsnęli się po porażce z Bułgarią. To dobrze wróży na kolejne (stosunkowo łatwe) spotkania ;)

Na dziś tyle, bo mam trochę obowiązków. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)

Pozdróweczka!!!

4 komentarze:

  1. Myśl, że reszta spotkań powinna pójść gładko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda mi Argentyńczyków, a w szczególności Quirogi. Bardzo lubię tego siatkarza i było mi smutno jak wygraliśmy z nimi. :) Ale mam nadzieję, że oni tez awansują z grupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bułgaria to wypadek przy pracy, teraz będzie tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pooooooooooooooooolska! <3

    OdpowiedzUsuń