czwartek, 12 lipca 2012

IO 2012 tylko w TVP

Tak jak się spodziewałam wszystkie transmisje z XXX Igrzysk Olimpijskich przeprowadzi Telewizja Polska. To właśnie na łamach takich kanałów jak TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP INFO oraz TVP HD będziemy mogli oglądać relacje ze wszystkich spotkań biało-czerwonych.

Przy mikrofonach zasiądą między innymi: Włodzimierz Szaranowicz, Dariusz Szpakowski, Piotr Sobczyński, Przemysław Babiarz, Piotr Dębowski, Marek Rudziński oraz Jacek Laskowski. Natomiast w studio zobaczymy: Paulinę Chylewską, Sylwię Dekiert, Odetę Moro-Figurską, Jacka Kurowskiego, Macieja Kurzajewskiego, Rafała Patyrę oraz Sebastiana Chmarę. Na antenie będą pojawiać się również goście. Ekspertem od siatkówki będzie Sebastian Świderki.

3 komentarze:

  1. Transmisje TVP na pewno nie będą tak rewelacyjne jak te polsatowskie :P ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Zobaczymy jak będą spisywać się komentatorzy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Szaranowicz będzie komentował mecze to wyłączę głos w TV :D Ja tego nie zniosę. Ja chcę pana Swędrowskiego!!!
    Słyszałam, że ze Świderskim ma być jeszcze Papke. Dobrze, chociaż tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę Swędrowskiego, ma takie ciepły głos. nawet będąc w innym pokoju, jak usłyszę Go, to biegnę zobaczyć, bo wiem, że w TV jest coś ciekawego ;)
      pozdrawiam :)

      Usuń