czwartek, 5 lipca 2012

Rocznica

Dziś mój blog obchodzi pierwsze urodziny. Chciałabym Wam przybliżyć historię powstania bloga oraz najciekawsze momenty z nim związane.



POMYSŁ

Do założenia bloga robiłam kilka podejść. Za każdym razem coś stawało na przeszkodzie. Jak nie szkoła, to maturki, jak nie maturki to brak wolnego czasu. Jednak w końcu się skusiłam i tak powstał ten oto blog. Dlaczego o siatkówce? Odpowiedź jest prosta. Siatkówka to coś więcej niż sport. To emocje, wspomnienia, radości, smutki... z tym właśnie nie chciałam się rozstać, to właśnie chciałam opisywać i z tym chciałam się identyfikować. Pisanie o sobie, o swoich problemach, o dziwnych historiach jest bez sensu. Postanowiłam stworzyć blog typowo informacyjny. Miejsce, w którym zawarte będą wszystkie najważniejsze wiadomości ze świata naszej reprezentacji. Dlaczego reprezentacja? Hmmm chyba dlatego, że o klubach nie mam aż tak obszernej wiedzy. Nasi reprezentanci są ze mną już od kilku ładnych lat i czuję się z nimi obecna.

JAK TO MA WYGLĄDAĆ?

Na początku wygląd mojego bloga pozostawiał wiele do życzenia. Nie mogłam połapać się w tym wszystkim. Opcje, ustawienia... ogarniałam to kilka dni. Było kilka metamorfoz, aż ostatecznie zostałam przy tej, którą jeszcze wczoraj mogliście zobaczyć. Dziś również dokonałam kilku zmian. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.


PROPOZYCJA NIE DO ODRZUCENIA

Zakładając mojego bloga nawet przez myśl mi nie przeszło, że dotrze on do władz portalu, z którym obecnie współpracuję. Byłam w lekkim szoku, gdy zaproponowano mi pracę w NiceSport.pl. Gdyby nie blog pewnie nie byłoby mnie wśród tak wspaniałych osób z redakcji. Dziękuję Jakubowi, że mnie wyhaczył wśród zgiełku internetowego biegu. 



BLOG ROKU


Mimo, krótkiego stażu postanowiłam wziąć udział w konkursie na Blog Roku. Rywalizacja była ogromna i jednak nie udało mi się zakwalifikować do walki o nagrody. Mimo wszystko dziękuję wszystkim za smsy, które na mnie wysyłaliście. Mam nadzieję, że za rok będzie lepiej :)

NOWE ZNAJOMOŚCI

Dziękuję wszystkim, którzy do tej pory odwiedzili mój blog i liczę na to, że będą tu zaglądać jeszcze częściej. Dziękuję koleżankom bloggerkom, które zawsze dorzucą coś od siebie w komentarzach.
Jest mi niezmiernie miło, że mogłam bliżej poznać kilka dziewcząt. Z tego miejsca chciałabym serdecznie pozdrowić vbdk oraz Resję.
Domi, dzięki za rozmowy, fajne komentarze i poniekąd fascynację Miami Heat hehe Sorka za LŚ ;* nadrobimy to podczas mistrzostw Europy, na których oczywiście się widzimy :)
Resja, dzięki za komentarze i rozmowy. Mam nadzieję, że blogowanie Ci się podoba. Powodzonka i do zobaczenia! :)

DREAM TEAM

A to już fragmencik całkowicie poświęcony moim ZACNYM koleżankom, z którymi przystało mi współpracować. snajper, volley oraz Asseco - poznałam Was dość nagle i ta spontaniczna znajomość całkiem nieźle zaowocowała (przynajmniej ja mam takie wrażenie hehe). Dziękuję, że zawsze mogę na Was liczyć. Fajnie, że udało nam się zrobić coś wspólnie. Mam nadzieję, że szybko przyjdzie nam się spotkać i pogadać nie tylko na gg.

Patrycja - nieobliczalny snajper, z którym zawsze jest wesoło hehe Dzięki maleńka, za wszystkie rozmowy i wsparcie. Za rok zabieram Cię na mistrzostwa Europy, pamiętaj! Tym razem nam się uda. Dzięki, że odważyłaś się do mnie napisać, bo w przeciwnym wypadku pewnie bym Cię nie poznała. Buźka ;*

Agu
- mądra, zdolna i przesympatyczna volley. Tobie wypada podziękować za pomoc w naszym projekcie. Cieszę się, że zgodziłaś się na współpracę. Mam nadzieję, że nas nie opuścisz jeszcze długo. Poza tym dziękuję za wsparcie, pomysły i rozmowy. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie z Ligą Światową ;* Na ME musisz być koniecznie. W końcu może nasz zlocik wypali :)

Justyna - wierna fanka Asseco Resovii Rzeszów, okrzyknięta "Dżastą". Fajnie, że jesteś z nami, choć trzeba było Cię namawiać :P hehe Z Rzeszowa do Gdańska jest dość daleko, ale widzimy się za rok w trójmieście. Dzięki za rozmowy i do szybkiego zobaczenia, PJONA ;*

Reasumując: BĘDZIE JESZCZE O NAS GŁOŚNO hehe Polsacie Sport, nadchodzimy!!! :)

PODWÓJNA 20-STKA

W tym roku skończyłam 20 lat, ale to nie jedyna 20-stka, która stanęła na mojej drodze. Kilka dni temu licznik odwiedzin mojego bloga przekroczył 20 tysięcy. Dziękuję kochani, że chcecie czytać to i owo o naszych siatkarzach. Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie i nadal będziecie tu zaglądać. Zachęcam do częstszych komentarzy i dyskusji pod postami.

PLANY

Co mam w planach odnośnie mojego bloga? Hmmm... chciałabym wprowadzić kilka zmian, jednak czekam na jakiś genialny pomysł, który jeszcze się nie pojawił. Nie wiem co to będzie, ale chciałabym tym wszystkich zaskoczyć. Macie jakieś pomysły?

C.D.N.

Przez kolejny rok nadal będę kontynuować moje założenia. Na pewno będziecie mogli przeczytać o naszych reprezentantach i różnych ciekawostkach. Z pewnością pojawią się jakieś projekty i specjalne cykle, nad którymi pracuję. Nie mam zamiaru "zwijać interesu".
___________________________________________________________

NA KONIEC TROCHĘ STATYSTYK


Liczba postów: 188
Liczba odwiedzin: 20 160
Liczba komentarzy: 462
Liczba obserwatorów: 24
Czytelnicy z: Polski, USA, Rosji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Kanady, Japonii, Francji, Brazylii, Ukrainy
Najczęściej czytane:
"Mamoriał Wagnera 2012 w Zielonej Górze" - klik
"Liga Światowa 2012" -
klik
"Po walkach znany porażek smak"
- klik
____________________________________________________________

SIATKARSKI BLOGSPOT.COM ZAPRASZA NA SWÓJ FANPAGE

Kliknij LUBIĘ TO już teraz! KLIK
_____________________________________________________________

DZIĘKUJĘ MOIM CZYTELNIKOM I ZAPRASZAM DO DALSZEGO CZYTANIA MOJEGO BLOGA
POZDRAWIAM!

4 komentarze:

  1. Anett, może się zobaczymy .. :D Życzę mnóstwa sukcesów :* Pionka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. "nieobliczalny snajper" - lubię to ;d
    Kochana, dla mnie to sama przyjemność z Tobą współpracować ;*. siatkówka łączy ludzi, pamiętaj :D. a my się idealnie dobrałyśmy, Dziewczyny ! :).
    praca z Wami to jest coś ;d.

    Twój blog jest cudowny :). odwiedzam go z wielką przyjemnością i z zapałem czytam kolejne, świetne posty :). To co robisz to Twoja pasja i doskonale odzwierciedlają to Twoje notki :). życzę dalszych sukcesów, Pani Redaktor ! ;*.

    Mistrzostwa Europy, mówisz? oj, będę pamiętać ! :).

    Buźka, mój Mistrzuniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w takim razie. Życzę kolejnych lat pisania :)

    Blog jest świetnie prowadzony, żadna informacja o naszej kadrze Ci nie umknie.
    Nowy wygląd bardzo ładny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetka, misiaczku mój :* to ja ci dziękuję, za przekazywanie tak pozytywnej energii i próby zaszczepiania we mnie optymizmu. jesteś najkochańszym misiaczkiem na świecie :*
    nie przepraszaj, nadrobimy wszystko w niedalekiej przyszłości.

    OdpowiedzUsuń